Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vliegenzwam

  • Rob Pols

    Geachte prikkers,

    Normaal gesproken ben ik actief op het Molenprikbord, maar er is meer in de wereld dan molens, zoals paddestoelen. Vorig najaar ben ik begonnen met het fotograferen van allerlei soorten die ik tegenkwam, maar ik heb helaas de vliegenzwam nog niet kunnen traceren.

    Weet iemand of deze soort in het Westland/Rijnmondgebied voorkomt en waar? Of kan iemand mij vertellen waar ik in Nederland geheid succes heb?

    Alvast bedankt voor de ideeën.

    Groeten, Rob Pols

  • Patries

    Hallo rob,

    De vliegenzwam heb ik 15 jaar geleden zelf gefotografeerd op de Brunssumerheide in Brunssum, het is wel lang geleden. Ze stonden wel niet echt zichtbaar maar wel veel. Of ze er nu nog staan zou ik niet weten en de brunssumerheide is groot. Als je het e mail adres door mailt wil ik misschien wel gaan kijken voor je en zorgen voor een platte grond.

    groetjes patries

  • Rob Pols

    Hoi Patries,

    Oké, bedankt voor je reactie. Limburg is niet écht naast de deur, maar het staat genoteerd. Ik hoop nog op een locatie die dichterbij is, dus ik wacht het verder af.

    Groeten, Rob